🇬🇷 ΕΛΛΑΔΑ:
1. Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα
Το ηλεκτρονικό κατάστημα Youphoria.gr έχει αναπτύξει ένα ασφαλές κύκλωμα μεταφοράς των καταχωρηθέντων δεδομένων, διασφαλίζοντας την κάθε καταχώρηση σας. Αναλυτικότερα, η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας, στην περίπτωση που επιλέγετε Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, πραγματοποιείται από την EveryPay. Πιο συγκεκριμένα αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.
2. Πληρωμή με PayPal
Χρησιμοποιώντας το PayPal, μια online υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων, εξοφλείτε την παραγγελία σας, με το πιο διαδεδομένο μέσο για ασφαλείς συναλλαγές στο Διαδίκτυο. Ο παραλήπτης λαμβάνει μόνο χρήματα αλλά ποτέ αριθμούς καρτών. Τα στοιχεία της κάρτας σας γνωστοποιούνται αποκλειστικά και μόνο στο PayPal, και κανένας ιδιοφυής χάκερ δεν μπορεί να υποκλέψει τα στοιχεία των συναλλαγών καθώς αποτελείται από κρυπτογραφημένες σελίδες.
3. Πληρωμή με Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό
Εάν δεν σας εξυπηρετεί κάποια από τις παραπάνω μεθόδους εξόφλησης της αξίας της παραγγελίας σας, μπορείτε να αποπληρώσετε το ποσό με τραπεζική κατάθεση. Στην προκειμένη περίπτωση, για την κατοχύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει η κατάθεση των χρημάτων να πραγματοποιηθεί εντός τριών εργάσιμων ημερών, διαφορετικά η παραγγελία σας αυτομάτως ακυρώνεται.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε μεταφορά χρημάτων από διαφορετική τράπεζα από τις παρακάτω, τα έξοδα μεταφοράς χρημάτων επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.
Η κατάθεση των χρημάτων σας μπορεί να γίνει στους παρακάτω λογαριασμούς:
ΤΡΑΠΕΖΑ | SWIFT-BIC | IBAN | ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ | PIRBGRAA | GR1401725090005509030403230 | 5509-030403-230 |
ALPHA | CRBAGRAAXXX | GR8701405500550002320002806 | 550-00-2320-002806 |
ΕΘΝΙΚΗ | ETHNGRAA | GR3701103790000037944062498 | 44062498 |
EUROBANK | ERBKGRAA | GR2902601120000710200752464 | 0026.0112.71.0200752464 |
Όλοι οι λογαριασμοί έχουν δικαιούχο την εταιρεία ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ Α.Ε.
4. Παραλαβή από Κατάστημα
Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα διατηρεί η εταιρεία με το εμπορικό σήμα «Μικρά μεγάλα». Ειδικότερα,ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από κατάστημα, καθώς και το συγκεκριμένο κατάστημα (από τη παρακάτω λίστα) από το οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του, εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο κατάστημα αυτό, αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων αυτών με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει ήδη επιλέξει.
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για παραλαβή την ίδια ημέρα (εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο) και μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες του καταστήματος της Εταιρείας με το εμπορικό σήμα «Μικρά μεγάλα». Ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει στο κατάστημα της επιλογής του, για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά την πάροδο τουλάχιστον μισής ώρας από την υποβολή της παραγγελίας του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (για παράδειγμα, αν ο πελάτης προβεί σε παραγγελία την 14:00 μ.μ., θα δύναται να την παραλάβει από το κατάστημα που έχει επιλέξει τουλάχιστον μετά τις 14:30 μ.μ.).
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την Εταιρεία (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από το κατάστημα, κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την παραλαβή των πωληθέντων (ήτοι, παραλαβή των πραγμάτων και αποπληρωμή του τιμήματος) στη διάρκεια της ως άνω αναφερόμενης προθεσμίας, τότε η παραγγελία αυτοδικαίως ακυρώνεται, τελούσα υπό τη διαλυτική αίρεση της ως άνω εμπροθέσμου εκ μέρους του πελάτη εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του. Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής.
Καταστήματα Μικρά μεγάλα
Κατάστημα Κορίνθου:
Εθνικής Ανεξαρτησίας 26-28, 20100, Κόρινθος
Κατάστημα Παγκρατίου:
Φορμίωνος 52, 11633, Παγκράτι
Κατάστημα Ζωγράφου:
Κοκκινοπούλου 12, 15773, Ζωγράφου (Γουδί)
Κατάστημα Πάτρας:
Δημ. Γούναρη 143, 26224, Πάτρα