• Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 27410 835 35
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Επιστροφές εμπορευμάτων:

Επιστροφές, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας ή μέσω επικοινωνίας του πελάτη με το τηλεφωνικό κέντρο, γίνονται μόνο σε προϊόντα τα οποία είναι μη αλλοιώσιμα και πρέπει να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:

α) Είναι σε καλή κατάσταση προς πώληση,

β) δεν είναι κοντολήξιμα, (σημ. το φρέσκο γάλα δεν επιστρέφεται)

γ) σε περίπτωση προϊόντος προσφοράς 1+1, επιστρέφονται και τα δύο προϊόντα.

 

Επιστροφές μετά την παράδοση της παραγγελίας λόγω λάθους του καταστήματος

Για επιστροφές που οφείλονται σε λάθος καταστήματος, ο πελάτης επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης παραγγελιών. Δηλώνει το προϊόν το οποίο του έχει γίνει λάθος και από εκεί του δίνονται δύο επιλογές εξυπηρέτησης: α) Επιστροφή του προϊόντος σε διάστημα 15 ημερών με την απόδειξη του σε κατάστημα ίδιας κατηγορίας με αυτή που ανήκει το Hub και β) Επιστροφή του προϊόντος με την επόμενη παραγγελία..

 

Επιστροφές με ποιοτικό πρόβλημα

Η δήλωση ποιοτικού προβλήματος γίνεται από τον πελάτη στο τηλεφωνικό κέντρο το οποίο με την σειρά του ενημερώνει το κατάστημα μέσω e-mail και τηλεφωνικά. Η Διεύθυνση του καταστήματος - Hub κάνει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη και δρομολογεί την επιστροφή του προϊόντος στο πρώτο διαθέσιμο slot.